Οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν τον κόσμο με ταχύτητα πλεύσης τα τελευταία χρόνια. Οι προόδους χρησίμευαν πάντα για την εύρεση νέων μορφών έκφρασης, για να μας βοηθήσουν να χρησιμοποιήσουμε νέους τρόπους γνώσης, σύνδεσης με άλλους, είτε είμαστε απλοί χρήστες είτε έχουμε μια επιχείρηση που θέλουμε να γνωστοποιήσουμε. Το Διαδίκτυο ήταν αναμφίβολα η πιο σημαντική αλλαγή τις τελευταίες δεκαετίες, χρησιμεύοντας ως μια πραγματική κοινωνική και οικονομική επανάσταση, από κάθε άποψη. Η επέκταση του δικτύου είναι ήδη απόλυτη και σήμερα οποιοσδήποτε χρήστης έχει πρόσβαση σε ολόκληρο το εικονικό σύμπαν από το κινητό του τηλέφωνο, όπου κι αν βρίσκεται, 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα, εκτός από το ότι είναι μπορεί επίσης να έχει πρόσβαση από οποιονδήποτε υπολογιστή. Είναι μια μοναδική ευκαιρία για εταιρείες , καθώς τώρα έχουν πολύ ευκολότερο να επιτύχουν τον συγκεκριμένο στόχο που σκέφτεται να αγοράσουν τα προϊόντα τους.
Η διαφήμιση στο Διαδίκτυο καταβροχθίζει από τα άλλα μέσα. Υπάρχουν ακόμη πολλές διαφημίσεις στην τηλεόραση, στα έντυπα μέσα και ακόμη και στο ραδιόφωνο, αλλά είναι σαφές ότι το κοινό έχει μεταναστεύσει και αυτό που ενδιαφέρει τώρα είναι στο Διαδίκτυο. Αν έχουμε μια μικρή επιχείρηση ή μια μεσαίου μεγέθους εταιρεία και θέλουμε να κάνουμε γνωστούς, σίγουρα αυτό που μας ταιριάζει αυτή τη στιγμή είναι να τολμήσουμε να χρησιμοποιήσουμε το Διαδίκτυο, δημιουργώντας καμπάνιες που μας τοποθετούν μεταξύ των ισχυρό> κοινό-στόχος, για να μας κάνει να προσεγγίσουμε τους χρήστες που μας ενδιαφέρουν Με τις διαδικτυακές καμπάνιες, είναι πολύ πιο εύκολο να επιτευχθεί αυτό, καθώς μπορεί να υπάρχει μεγαλύτερη τμηματοποίηση κοινού και αυτές οι καμπάνιες τείνουν να δίνουν καλύτερα αποτελέσματα. Φυσικά, πρέπει να ξέρουμε πώς να τα προετοιμάζουμε και να τα τοποθετούμε και ένα από τα πρώτα βήματα είναι να αποφασίσουμε ποιο σύστημα διαφήμισης πρόκειται να χρησιμοποιήσουμε. Υπάρχουν πολλά στο διαδίκτυο, αλλά υπάρχουν δύο που είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακά, λόγω της αποτελεσματικότητας και της δημοτικότητάς τους. Σε αυτό το άρθρο θα τα αντιμετωπίσουμε, για να μάθουμε ποιες είναι οι διαφορές τους και ποιο σύστημα διαφήμισης, Google Ads ή Facebook Ads , θα είναι καλύτερο για εμάς.
Διαφημίσεις στο Google Ads
Είναι το παλαιότερο σύστημα, και για πολλούς, το καλύτερο χωρίς αμφιβολία σε ολόκληρο το Διαδίκτυο, ειδικά χάρη στην παρουσία της Google, μια πλατφόρμα που βρίσκεται όχι μόνο σε ιστοσελίδες, αλλά και σε πολλές υπηρεσίες και εφαρμογές. Το Google Ads μας επιτρέπει να προετοιμάσουμε μια καμπάνια σε διαφορετικά επίπεδα, σύμφωνα με τον προϋπολογισμό μας, την πρόθεσή μας, την κύρια υποστήριξη μας για τη διαφήμιση … Από την τοποθέτηση μικρών τμημάτων πριν από τα βίντεο του YouTube έως την εμφάνιση, όπως εμφανίζονται σε αναζητήσεις που πραγματοποιούν οι χρήστες σε ένα θέμα σύνδεση με αυτό που κάνουμε. Το Google Ads είναι μια κάπως πιο ακριβή υπηρεσία, αλλά χρησιμεύει επίσης για να τοποθετηθούμε με έναν πιο παγκόσμιο τρόπο στο Διαδίκτυο, χωρίς να περιοριστεί σε ένα κοινωνικό δίκτυο, όπως συμβαίνει με τον αντίπαλό του. Το κοινό που μπορούμε να αποκτήσουμε είναι εκατομμυριούχος, με κόστος που αξίζει αναμφίβολα, ειδικά αν το συγκρίνουμε με διαφημιστικές εκστρατείες εκτός του Διαδικτύου.
Διαφημίσεις στο Facebook
Ο άλλος μεγάλος αντίπαλος, κατά βάρος, από το κοινό και από τη μοναδικότητα, είναι μια πλατφόρμα που κατάφερε να επεκταθεί πολύ τα τελευταία χρόνια και βασίζεται ακριβώς στην τρέχουσα προτίμηση των χρηστών για το να περνούν χρόνο στα κοινωνικά δίκτυα. Αν και κάποιος πηγαίνει στο Google από καιρό σε καιρό για να κάνει μια συγκεκριμένη αναζήτηση, ο χρόνος που περνάμε κοιτάζοντας φωτογραφίες στο Facebook ή το Instagram (που ανήκουν επίσης σε αυτόν τον μεγάλο όμιλο) μας κάνει πιο εκτεθειμένους σε αυτούς τους τύπους διαφημίσεων. Οι Διαφημίσεις Facebook μας επιτρέπουν να δημιουργούμε καμπάνιες με πολύ απλό τρόπο και να προσεγγίζουμε ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό που ίσως δεν γνώριζε ότι υπήρχε, αλλά τώρα θα μας αναγνωρίσει. Οι διαφημίσεις, ναι, μπορούν να γίνουν λίγο ενοχλητικές, αν και αν παίξουμε καλά, οι κάρτες μας θα εμφανίζονται σχεδόν μη ανιχνεύσιμες στην αρχή για εκείνους τους χρήστες των οποίων τα ενδιαφέροντα συμπίπτουν με αυτό που προσφέρουμε. Είναι μια κάπως φθηνότερη πλατφόρμα από το Google Ads, αν και το πεδίο εφαρμογής της μπορεί να είναι πιο περιορισμένο εάν δεν γνωρίζουμε πώς να εκμεταλλευτούμε πλήρως τις δυνατότητές του.
Διαφορές
Παρόλο που τα Google Ads και Διαφημίσεις Facebook θεωρούνταν πάντα ως αντίπαλοι στον κόσμο των διαφημιστικών καμπανιών στο διαδίκτυο, πρέπει να έχουμε κατά νου ότι είναι δύο πολύ διαφορετικές πλατφόρμες. Ξεκινώντας από την προέλευση του καθενός και την έκθεσή του, καθώς η Google έχει «όλα» το Διαδίκτυο για να τοποθετήσει τις διαφημίσεις μας, ενώ αυτές του Facebook θα περιορίζονται στη δική της πλατφόρμα και αυτό των άλλων φιλικών δικτύων, όπως το Instagram . Ο τύπος κοινού δεν θα είναι ο ίδιος, ούτε καν η πρόθεση με την οποία θα φτάσουν στη διαφήμιση. Στο Google Ads, η πλειονότητα των δυνητικών πελατών πραγματοποιούν ήδη αναζήτηση που έχει σχέση με την επιχείρησή μας, τουλάχιστον όσον αφορά το θέμα, έτσι ώστε η διαφήμιση να μπορεί να θεωρηθεί όχι μόνο ως απάντηση, αλλά ως λύση , με μεγάλη εκτίμηση. Στο Facebook Ads, η διαφήμιση εμφανίζεται ακριβώς στη μέση των δημοσιεύσεων φίλων και γνωστών, οπότε η αίσθηση της ρήξης είναι κάπως πιο ξεκάθαρη. Ο σκοπός της διαφήμισης ποικίλλει επίσης, επειδή δεν είναι το ίδιο να στείλετε έναν δυνητικό πελάτη στη σελίδα προορισμού του ιστότοπού μας από το να τον κάνετε να Μου αρέσει στη σελίδα μας σε κοινωνικό δίκτυο, έτσι ώστε να ενημερώνεστε για τυχόν νέα και να εμφανίζονται συνεχώς στον τοίχο σας Πρέπει να γνωρίζουμε πολύ καλά τι ψάχνουμε με την εκστρατεία μας για να πάρουμε την απόφαση μεταξύ του ενός και του άλλου.
Ποιο είναι το καλύτερο για την επιχείρησή σας
Υπάρχει επίσης μια βασική διαφορά μεταξύ αυτών των δύο συστημάτων και απαιτείται ο προϋπολογισμός για την εκτέλεση μιας καμπάνιας στο ένα ή το άλλο. Σε γενικές γραμμές, οι διαφημίσεις Facebook τείνουν να είναι φθηνότερες, ειδικά όταν ξεκινάμε και μας προσφέρει μια αρκετά ισχυρή προσέγγιση για λίγα ευρώ, επιτυγχάνοντας τμηματοποίηση του κοινού πολύ, κάτι που είναι επίσης ένα μεγάλο πλεονέκτημα . Με το Google Ads θα είμαστε σε θέση να προσεγγίσουμε περισσότερο κοινό και με μια συγκεκριμένη ανάγκη που μπορούμε να καλύψουμε εάν είμαστε έξυπνοι, οπότε μπορεί επίσης να είναι μια εξαιρετική επιλογή. Θα εξαρτηθεί από αυτό που ψάχνουμε με αυτήν την καμπάνια , εάν θα γίνουμε γνωστοί, θα παρουσιάσουμε τα προϊόντα μας, θα πουλήσουμε μια συγκεκριμένη προσφορά, θα επεκτείνουμε το δίκτυο των πελατών μας … Έτσι μπορούμε να επιλέξουμε μεταξύ μιας υπηρεσίας ή άλλο, ανάλογα με τις προθέσεις μας, Και η επιτυχία της καμπάνιας θα βασιστεί ακριβώς στον τρόπο με τον οποίο την κατασκευάζουμε και στον τρόπο με τον οποίο την ταιριάζουμε καλύτερα με τον τύπο διαφημίσεων συγκεκριμένα ότι θέλουμε να προσεγγίσουμε το κοινό.